2011/11/21

joghurtos padlizsánsaláta

Bármely blog emlékezik meg a Szerájról, a joghurtos padlizsánt ki nem hagyná senki!  Nekem is az a kedvencem ott - mindig kérek belőle. Remélem, a legutóbbi alkalommal csak rossz napja volt az étteremnek, mert a színvonala elmaradt a megszokottól. Pedig ez az erőssége - azonos ízek, azonos minőség. Itthon nem is egyszerű reprodukálni. Én most nekirugaszkodtam és tökéletes lett!



Egy padlizsánt megmostam, a két végét  levágtam és héjastul apró kockákra vágtam. Olajos serpenyőbe dobtam és jól átpirítottam, közben sóztam és két löttyintés citromlevet kapott meg bőven oreganot, édesköményt, borsot. Fedő alatt megpároltam. Közben a maradék kefírhez kis tejfölt kevertem, egy gerezd fokhagymát belezúztam, sóztam. Mikor kihűlt a padlizsán, összekevertem és a hűtőben ért össze.


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...