2011/05/24

spenótos bucik


A tésztája a múltkor már ünnepelt pizzatészta volt, most sem csalódtam benne. Akkor az ellenállhatatlan napraforgót formáztam belőle, most valamit újítani akartam. Készült spenót a fiamnak, és egy részével szabadon garázdálkodhattam.

Kelesztési idők:  egyszer 2 óra, majd egyszer fél óra.

A krémhez:
spenótot felfőzöl sóval némi tejben, hogy jól kevergethető legyen az állaga, fokhagymával. Beledobsz még 2 natúr kockasajtot (ami háromszög alakú..). Ha puha, mehet a medvehagymás pestoból is bele 2 ek. A tetejére tökmag, parmezán és pirított napraforgó való.

A tésztából 1 db calzone, 1 kisebb pizza és 4 buci lett, most csak az utóbbikról. Zsemléket gömbölyítek a tésztából, kis maroknyit. Ellapogatom oválisra, majd alulról és felülről is feltekerem, a feléig, a széleket pedig összecsippentem. Itt a keletkezett nyílást kicsit kiszélesítem, ebbe jön majd bele a töltelék. Sütés előtt megformázva még 30 percig kel, aztán lehet megsütni 180 fokon. Az idejére nem emlékszem, de nézni kell, mert látszik a tészta szélén. Kb. fél óra.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...