2011/05/03

lepény két színben


A kép sütés előtt készült.

A szokásos szükségmegoldás: fél óra alatt mi finomat fogunk ebédelni? Megoldás a leveles tészta a hűtőből, meg egy kis olvasgatás a neten. Többen esküsznek a leveles tésztalepényre. Kétféle szósszal képzeltem el.

A fehér.
Került ebbe minden: krémsajt, mascarponé, kapribogyó, tejföl, fokhagyma, vöröshagyma, só bors. Az egészen egy turmix segített.

A vörös.
Ebbe pedig elhasználtam a maradék sonkát, májkrémet, tejfölt, vöröshagymát, paradicsomszószt, sót, borsot, ksi olajat. Turmixgép.

Karamellizált hagyma készült még ,amit rászórtam. A tetejét most nem reszelt sajttal, hanem kockára vágottal díszítettem, mert érezni akartam a lágy sajtdarabkákat számban. Éreztem is!

Forró sütőben talán 20 perc? Nem is emlékszem pontosan, de nézni kell, mert a színén látszik. A tészta szépen felemelkedik, levelesedik.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...