2011/05/03

extracsokis brownies


Három menetben készült: Először a csoki, vaj, vörösáfonya, majd a szárazak, a liszt, cukor, sütőpor, majd a tojások. Tényleg olyan lazán, ahogy J.O. leírja a honlapján. A felolvasztást a mikróra bíztam, átkevergettem a vaj-csoki elegyet, aztán már csak lapáttal a többit hozzákevertem. Legvégén beleütöttem a tojásokat, nem is vertem fel előre, hanem csak elkevertem egyneműre a tésztával.

Sűrű csokimassza a vége, amit aztán csak beleöntök a formába és a többit a sütő elvégzni 180 fokon. Minimum 25 perc, érdemes lesni innentől és szurkálni. Akkor jó, ha marad a pálcán egy kevés krém. Ekkor még lágy a belseje. Picit kivétel után is szikkad még.

Mikor kész lett, kicsit hűlni hagytam és rácsra fejjel lefelé kiborítottam, így az alja-teteje tükörsima, a belseje puha és nagyon durván csokis. Diétázóknak ajánlom.
Ez vicc.

Vna benne tehát:
20 dkg 60%-os csoki
25 dkg vaj vagy margarin
egy marék áfonya

36 dkg porcukor (én frissen daráltam)
8 dkg kakaópor, cukrozatlan
6,5 dkg liszt
1 tk sütőpor

4 egész tojás

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...